Veelgestelde vragen:

Op mijn account staat dat mijn bestelling is verzonden. Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Uw bestelling is verzonden met een volgcode waarmee u de verzending kunt volgen. Ga naar de website van UPS en vul daar de volgcode in. U kunt nu zien of uw bestelling is verzonden, wanneer die is verzonden en of de bestelling ook aan de buren mag worden afgegeven. Hebt u niets ontvangen, neem dancontact met ons op zodat we u kunnen helpen.

Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect/incompleet artikel ontvangen.
Als u een verkeerd, beschadigd, defect of incompleet artikel hebt ontvangen, mag u het product gratis terugsturen. Voor een snelle en correcte verwerking is het belangrijk dat u ons de artikelen terugstuurt. Maak alstublieft een RMA aan. Geef daarbij de reden aan die van toepassing is (verkeerd, defect, beschadigd, incompleet). We verzoeken u vriendelijk de artikelen in de originele staat en indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking terug te sturen met (een kopie van) uw RMA. Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid.

Hoe kan ik snel een artikel vinden?
Boven aan onze website vindt u een zoekbalk. Daarmee kunt u met een zoekwoord ons assortiment doorzoeken. Deze functie vindt u in elke productgroep. Via het menu kunt u een golfwagentype kiezen. U vindt er verschillende productgroepen. Elke productgroep is onderverdeeld in 'subgroepen'. U kunt ook uw golfcart op de website registreren. In de menubalk verschijnt dan een extra tab, waarin alle elementen staan die van toepassing zijn op uw specifieke golfcart. 

carts-parts.be

carts-parts.be
Kwekerijweg 8
3709 JA Zeist
0031-302334405
E-mail
http://www.carrus.com